Íme, megszületett, létrejött, világrahoztuk. A saját örömünkre, saját magunkért, ert értünk szól, mert nekünk szól, mert értünk szól. - Ha tudod mi a Rádiozoo, Neked ennyi is elég. Te már érted. Érted? Érted!

Ha nem tudod, elmeséljük: Mi egy olyan társaság vagyunk, akiket 2007-ben sodort össze a sors a DUE XVII. Országos Kommunikáció és Média Szaktáborában. Szerencsénk volt. Vagy csoda történt. A kettő tulajdonképpen nem áll messze egymástól. A lényeg csak annyi: jó emberek találkoztak, jó helyen és (köszönet csoportvezetőinknek... :-D ) olyan kapcsolat szövődött közöttünk, ami túlmutatott a tábor keretein. Valami, amit szeretetnek, meg barátságnak szokás nevezni.

Most itt ez az oldal. Értünk, nekünk, meg azoknak, akik úgy érzik, itt találták meg, amit kerestek. Azért született, hosz összekössön minket egymással, Veletek, a "nagyvilággal".

Szeretettel készült. Az átvirrasztott éjszakákért, az életreszóló barátságokért, a műsorvezetés izgalmáért... Értünk. Érted. Nekünk, Neked.

Jó olvasást!

A bejegyzés trackback címe:

https://radiozoo.blog.hu/api/trackback/id/tr75567985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZooM 2009.03.30. 20:04:30

Drága Tomi és mindenki más!

Bárcsak el tudnám mondani, hogy mennyire hiányoztok és mennyire várom már a nyarat, a homokot a lábujjaink között, meg a csilagbámulást a pingpongasztalon!

Jó lenne minél előbb Ödönkére ébredni, aztán letakarni párnával, Tomixre diszkózni, lapot
csinálni, meg hülyeségeket beszélni reggel álmos
embereknek a mikrofonba.

Meg jó lenne még sötétben sétálni a Balaton partján, meg esti műsoron agyalni, meg furcsa emberek miatt elfáradni és együtt bort inni,
meg nézni, ahogyan Tomi húzza a sárga kábeleket.

Meg vigyázni, hogy ne halljanak a szomszédok, meg ne fogyjon el a kóla és ne kamerázzanak Katus Attilával.

Meg ellógni az unalmas előadásról és hülyeségeket beszélni szekrényre rakott lábbal a szobában.

Meg hülye fotókat csinálni.

Meg csak úgy lenni. Együtt.


Hiányoztok! Hiányoztok! Hiányoztok!

Nekem Ti vagytok a csoda!

De tényleg!

Encsi

ManóóóóZOO 2009.04.08. 21:28:44

RÖVIDHÍRADÓZOO:
Akinek a közelébe egyészen véletlenül vagy teljesen szándékosan egy Nők Lapja kerül, ráadásul áprilisi dátumozású, akkor azonnal tessék belelapozni, mert fellelhető benne egy Drága Táboros Ismerősünk, az utánozhatatlan Csató 'Süni' Márton!:-)

s.thomas01 2009.04.13. 07:42:09

Kellemes húsvéti reggelt mindenkinek :)

Zöld erdöben jártam sünit találtam itt a süni, hol a süni? :)
Hát itt!

www.nlcafe.hu/noklapja/20090408/lmaim_munkahelye_/
Csak hogy ne kelljen meg venni egy nöklapját :)
Legyen szép húsvétotok sziasztok!

ZooM 2009.04.13. 16:14:01

Sziasztok!

Mindenkinek boldog húsvétot és sok puszit!

Encsi

Ui: Ja, és sok Sünit is, de nem sünszülés után :-).

ManóóóóZOO 2009.04.14. 17:10:23

Halihóóóó!

Utólag még egyszer boldog húsvétot kívánok Mindenkinek!
Tomi!Köszi a linket!:-)
Kinek hogy telt ez a pár nap pihi?

További szépséges és vidám napot kívánok Nektek!

pusszancs

s.thomas 2009.04.19. 15:46:54

Nézzétek meg még 14 napig :)
sthomas.ewk.hu/
és irjatok kommentet

ManóóóóZOO 2009.04.19. 19:36:06

@s.thomas: Halihóóó!
Tomi!Hogyhogy csak 14 napig?Ez csak egy próba verzió?Vagy miért?
Pusszancs

ZooM 2009.04.20. 15:26:55

Szia Tomi!

Pöpec lett, tényleg tudod, mit csinálsz :-)!

Puszi:

Encsi

Ui.:

Médiafesztiválon lesz valaki? Én elvileg németből írásbelizem aznap, de hátha még odaérek :-P.

s.thomas01 2009.04.20. 18:28:11

Sziasztok azért 14napig, mert addig nem kell fizetnem érte :)utánna meg az lenn,de kicsit luxuszka lenne nekem egy honlap. Ezzel csak játszottam egyet :)majd igyekszem másikokat is csinálni, de ahoz idö kell :)
Amugy minden jó meg vagyunk Angie-vel várjuk a nyarat, a pihenést, és a tábort :)
Irjatok ti is magatokról mivan veletek? vagy ez már a tábor elötti csend kezd ki alakulni? :D Én megyek médiafesztre, de csak olyan 3óra fele érek oda. Mert dolgoznom kell Angie ott lesz mér reggeltöl szeritnem.
Legyetek jók
Sziasztok!
Tényleg ha szállás kell a due fesztre van egy két személyes ágy szabadon.
Nah sziasztok!
és írjatok!

s.thomas01 2009.04.28. 21:16:37

Kezd olyan lenni mint tavaly volt ilyenkor. A tábor elött minden hir elhalkult mindenkitöl, és egyre kevesebbet beszélgettünk vagy irogattunk egymásnak, ez lehet hogy a tábor elöjele, vagy ilyenkor csak mindenkinek megnönek a házi, meg a kerti munkái, mind1 jön a május, és már csak 2hónap és itt a DUE tábor, mondjuk most jobb mint tavaly mert van egy gyönyörü Angiem :) ha jöttök média fesztre én olyan 3óra fele fogok oda érniés akár dumcsizhatunk is :) legyetek jók és irjatok ide az oldalra
Sziasztok!

ZooM 2009.04.29. 16:05:28

Szia Tomi!

Írnék én ide mindennap, de annyira nem történik semmi... (Jó, ballagás, érettségi, meg ilyenek, de akkor is.) Huszonnégy órából tizenkettőben várom a tábort! (a többiben alszom és tanulok)

Ja, apropó! Indultam egy pályázaton és kaptam két tiszteletjegyet a médiafesztre, de én aznap német érettségit írok. Szóval, ha írtok egy címet még időben, akkor szívesen átadom valakinek!

Puszi:

Encsi

s.thomas01 2009.04.29. 18:48:06

Szia!
Hát ha nem gond neked akkor szivesen elfogadnánk a dijat ha nem okoz problémát, mert Erikának és a barátnöjének még nincss jegye, és nagyon megköszönnénk ha megkaphatnánk, irj vissza ha tényleg nem gond a jegyeket oda adni,és akkor megbeszélünk egy idöpontot a jövő héten :)
Várom válaszodat, és elöre is köszi :)

ManóóóóZOO 2009.05.03. 22:00:05

Halihó!!!!

Egy nagy kalappal az érettségizőknek!!Főleg Neked, Drága Encsi!Szorítunk!Hajrá!
AZ ERŐ VELED VAN!!!

ZooM 2009.05.04. 17:33:11

Szióka!

Angyalok vagytok!
Az erő velem volt, mert a magyart sikeresen túléltem, ami tőlem tellett azt megtettem, aztán majd meglátjuk, a javítókulcs mit mond a logikámra. Képzeljétek, utolsó feladatnak publicisztikát kellett írni. Úgyhogy arról rögtön eszembe jutottatok. (Meg általában mindenről, de erről külön is :-))

Tomi, repülnek a jegyek, elsőbbségivel küldtem, remélem időben odaér és beengednek titeket.

Legyetek nagyon jók, vigyázzatok magatokra és sétáljatok sokat a napon. (Hoppá, nálunk ebben a pillanatban eredt el az eső, na mindegy :-))

Puszi!

Encsi

ManóóóóZOO 2009.05.06. 16:23:56

Halihó!

Biztos vagyok benne, hogy 200%-os lesz a magyarod!!Pont NEKED ne menne?!És pont a publicisztika?!Ugyan már...Biztos vagyok benne, hogy a többi tárgyadat is ilyen ügyesen fogod teljesíteni!Matekod, törid hogy sikerült?Sok sikert a péntekni németre!

pussszancs

Manóóóó

ZooM 2009.05.06. 16:42:54

Szióka!

Köszönöm Ildi a bíztató szavakat.
Háát... Majd meglássuk azt a fránya magyartot.

A matek nagyjál összejött, ha fölvesznek valami bőccsészkarra, akkor nagyon boldog leszek, mert egy életre leszámoltam a permutációval meg a logaritmussal. Valószínűleg tartom a hármasomat és szánalmas módon még örülök is neki.

A törit valahogy nem tudtam komolyan venni. Képzljétek, volt benne kérdés a talajerózióról, meg az autrotrofizációról is. Viszont megkaptam esszének a nagy vágyamat, az ipari forradalmat, úgyhogy megbocsátom nekik, hogy annyi rengeteg marhaságot kérdeztek :-).


Vigyázzatok magatokra! (Én sikeresen megfáztam, úgyhogy a töri érettségire segédezköznek kaptam egy papírkosarat a zsebkendőimnek. Remélem az nem tartozik a nem megengedett segédezközök közé!)

Legyetek jók és kitartást!

Tomi, Nektek jó szórakozást pénteken!

Puszi:

Encsi

ManóóóóZOO 2009.05.08. 16:40:14

Halihó!

Encsi, remélem, hogy már jobban vagy!Ne tessék ilyen jó időben megfázni!!Meg úgy amúgy sem.Hogy sikerült a mai német?
Tomi!Milyen volt a médiafesztivál?Remélem, jól éreztétek Magatokat!

puszi

Ildi

ZooM 2009.05.08. 20:11:17

Szióka!

Hát, ez az én formám, de hál' istennek, már jól vagyok és még mindig jobban jártam, mint az a pár évfolyamtársam, akik hasmenéses bacit kaptak.

Tomi, alig várjuk az élménybeszámolódat, a múltkori is nagyon élvezetes volt!

Beengedtek a jeggyel?

Mindenkinek minden jót! Nagyon hiányoztok! Alig várom, hogy lássalak benneteket.

Puszi:

Encsi

s.thomas01 2009.05.09. 10:04:08

Sziasztok! Enikö nagyon szépen köszönjük a jegyeket, egy angyal vagy :) és megfogjuk hálálni keresünk egy idöpontot amikor majd elmegyünk, és dumcsizunk meg mindent amit szoktunk vagy mozizunk :) a jegyek jók voltak, mondjuk én nem mentem el, mert dolgoztam, Erika és az egyik barátnöje volt ott, és jó volt azt mondták volt sebestyén balázs, meg még valaki, de eléégé unalmas volt tudjátok beülünk, és azok az okos emberek a szinpadon okos dolgokat mondanak.Én 3órakor értem a helyszinre, Erika szerinte jó kor mert éppen bele akartak kezdeni az AKAI-s merengésekbe.... szóval szeritnem ezt soha nem fogják megunni.
Most csak enyi az élmény beszámoló, legyetek jók, és vigyázzatok magatokra. szaisztók!

ZooM 2009.05.11. 19:24:27

Sziasztok!

Örülük, hogy jók lettek a jegyek.

Szegény AKAI-soknak egyébként köszönettel tartozunk, mert ha mi leszünk ennyi idősek, már tudni fogjuk, hogy nem ifjú közönség előtt kell majd ömlegeni a közös élményekről. De ugye még akkor is fogunk találkozniiii???

Legyetek nagyon jók, sok puszit mindenkinek!

Encsi

ManóóóóZOO 2009.05.14. 20:56:15

Naná, hogy akkor is rendezünk találkoZOOt!!!!
TOMIIIIIIIII!BOLDOG SZÜLETÉSNAPOOOOOOT!!!!!!

s.thomas 2009.05.15. 20:52:32

Hááááááááááááááááááááááááááááát!

Tudjátok mit?
Tudjátok mit mondok én erre az irritáló, fenhélyázó, és nem is tudom kifejezni kis bejegyzésre?????????

Hogy imádlak titeket :)
És nekem a világ összes közönségénél, és siker élményénél többet jelent hogy a ti Dj-tek lehetek.
Nagyon szépen köszönöm a jó kivánságokat, és legyetek nagyon boldogok, és szervezzük már a következö rádiozoo-s találkozót, mert táborban nem tud mindenki ott lenni, ezért a helyszin ami lehetséges az az Utcazene fesztivál Veszprémben irjátok meg kinek lenne jó, és kinek nem Július 17-19 Környéke és megbeszéljük :) Sziasztok!

s.thomas01 2009.05.26. 20:07:13

Sziasztok!

www.djtanfolyam.hu

kattints a belépés majd a végzettek menüpont, majd a Simon Tamás névre. kiváncsi vagyok a véleményetekre :) szóval nyugodtan irjátok meg akár ide :)
Sziasztok!

ZooM 2009.05.27. 15:13:09

Szióka!

Imádom a gatyádat :-)!!!

Szerintem a fényképed nagyon ütős lett. Laza, de van benne valami intellktuális (ing, szemüveg, meg minden...), szóval, ha megpróbálom "idegen" szemmel nézni (nem nagyon megy, persze), akkor nekem az jön le, hogy végre egy srác, aki tudja, hogy mit szeretne. Tényleg nagyon tetszik. Semmi erőltetett lazaság, meg ilyenek. Ha egy komoly munkahelyi partit, vagy egy rádiós rendezvényt vsinálnék, tuti hívnálak, mert az jön le, hogy fel vagy készülve és tuti, hogy nem fogsz technót nyomatni a sznob negyvenes középvezetőknek :-D.

Szerintem a szöveg is nagyon jó, tök bíztató, hogy sokmindenhez értesz, tehát pl. elmehetnél egy szalagavatóra is, meg minden. (Asszem viszont, hogy van benne elgépelés, és talán a tánctanfolyam is egy szó, de ez végülis nem lényeg.) Szerintem jó lenne tudatni, hogy saját cuccod is van, szóval nem olyan vagy, mint a mi művházas Dj-nk, aki elvállalta a szalagavató bankettett és hozott egy laptopot a "helyi" hifitoronyhoz...

No, akkor most jól reklámozni fogunk! De ugye ha majd egy naaagy rádióban dolgozol, krhetük tőled számot a kívánságműsorban?!

Vigyázz magadra és zanélj sokat!

Millió puszi:

Encsi

ManóóóóZOO 2009.05.29. 17:55:36

Hihi, tényleg frankó a gatyód!:-))
Ez nem semmi.
A bemutatkozás alapján nem is gondolkoznék azon, hogy esetleg mást keressek, ha egy bulit, vagy bármi hasonlót akarnék szervezni.Nagyon tetszik a bemutatkozós rész, főleg, hogy a DUE-t is kiemelted.:-)
Az többeknek is szimpatikus lehet, hogy tényleg nem 1 darab stílust akarsz ráerőltetni másokra, hanem figyelembe veszed a közönséged ízlését is.:-)Ügyesss!:-)Hm.... lehet itt is csinálni kellene Neked egy reklámhadjáratot....

ManóóóóZOO 2009.05.31. 21:50:44

Halihóóóó!

Minden kedves RádióZOOsnak és az összes magát gyermeknek érző emberkének boldogságos Gyereknapot kívánok!:-)

pusszancs

s.thomas01 2009.06.02. 18:54:42

Sziasztok!

Köszönöm a dicséreteket jól esik, lassan tábor is itt van meg nyár van. aztán most festjük a szobámat szóval minden a feje tetején. de igyekszem dolgozni is meg szobát festeni is meg nem megbukni a belsönyelvvizsgán a nyelv sulimban.
Hirtelen enyi, majd irjatok ti is :)
Legyetek boldogok :)
sziasztok!

ZooM 2009.06.03. 15:43:49

Sziasztok!

Tomi, nagyon szurkolok Neked, de amilyen lelkesen beszéltél a nyelvsulitokról az Education én biztos vagyok benne, hogy tökéletes belső nyelvvizsgád lesz! (Még szobafestéssel együtt is.)

Háááát... Én is megvagyok, csak csendben dühöngök, mert meg kellett óvni a vizsgaeredményemet a magyar írásbelin... A "kedves" tanárnéni annyira lepontozott, hogy a saját tanárom el se hitte...


De sebaj, jön a nyár és nekem aranyos barátaim vannak, neki meg egy alkoholista férje, úgyhogy azt hiszem, én sokkal jobban jártam így is :-).

Minden jót!

Puszi:

Encsi

ManóóóóZOO 2009.06.04. 14:06:35

Mi az, hogy LEPONTOZOTT????Mégis milyen alapon?!Menjünk?!Megverjük?!Csak egy szavadba kerül ám!!
Grrr....
De ettől még 5-ös lehetsz, ugye?!Mert az a minimum jegy, amit ilyen zseniális íráskészséggel érdemelsz...aki meg másképp gondolna, annak velem gyűlik meg a baja!!!!

ZooM 2009.06.05. 09:45:08

Helló!

Ez egyszerűen annyit jelent, hogy 65 pontot kaptam arra a dolgozatra, ami szinte szóról-szóra egyezett a barátnőm nyolcvanhat százalékos dogájával, amit a szomszéd teremben írt a másik tanárnál...

Sebaj, tulajdonképpen ettől még ötös és biztos ez valami deus ex machina volt, hogy neogy megfeledkezzem a töritanulásról... Szóval lehet, hogy mégse kell megverni a nénit, mert csak "jót akart".

És te, Ildi, hogy állsz a brutális mennyiségű tárgyaddal? Jönnek már a vizsgák? Túl vagy már valamelyiken?

Tomi, hogy megy az angol? Just keep going on :-)!

Mindenkinek puszi:

Encsi

ZooM 2009.06.07. 13:51:36

Sziasztok!

Mi újság mostanában? Nagyon hiányoztok ám!

Vizsgák, nyelviskolák, vállalati bulik, dagi kacsák,röntgengépek, mindenki jól van?

Vigyázzatok magatokra! Puszi:

Encsi

s.thomas 2009.06.07. 14:36:21

Sziasztok!

Jövöhéten kedden és pénteken szoritsatok nekem, mert akkor fogok vizsgázni angolból.
Amugy minden okés majd tájékoztatlak a nyelvvizsga eredményeiröl titeket.
Legyetek jók
sziasztok!

ManóóóóZOO 2009.06.08. 22:00:46

Halihó!

Jelentem, a dagi kacsák fitness-menüre váltottak, teljesen lefogytak, gondolom nem tetszett nekik, hogy nem fértek bele a nyári ,,tollazatkollekciójukba".
Vizsgák hm 10/7 kipipálva jelenleg, még jövő héten hétfőn és kedden lesz a maradék 3.
Tomi!Hajrá!Menni fog!Ügyes, okos kisfiú vagy, rendben lesz minden!!
Encsi,Te mikor szóbelizel?

pusszancs Mindenkinek!

s.thomas01 2009.06.10. 18:58:08

Sziasztok!

Már tul vagyok az irásbeli részén a dolgoknak, és 75pontból 54et sikerült a maganmmévá tudnom :) lehet nem sok, de én ennek is örülök :D aztán pénteken lesz a szóbeli igyekszem majd de csak meg lesz a 60%-ék még 25öt lehet szerezni a szóbelin igyekszem majd legyetek jók és ha van nektek is hiretek akkor irjatok magatokról!
Imádlak titeket és szeretlek ANGIE :)

ManóóóóZOO 2009.06.10. 19:54:37

Halihóóó!

Tomi!Ügyes vagy!Tiszta jó 75-ből 54!Az bőven jó!A szóbelin sem lesz gond!Szépen, okosan elmondasz minden szépet és jót, ami az eszedbe jut, szépen mosolyogsz a vizsgáztatókra és kész is leszel.:-)
Encsi!Te mikor szóbelizel?Ugye, nem stresszelsz nagyon?Minden menni fog, hiszen úgy is tudsz/tudni fogsz mindent!
Egy nagy kalappal Tomi péntekre!:-)

pussszancs

Ildi

ZooM 2009.06.12. 09:01:34

Szióka!

Tomi, ez szuper! Szimán meglesz a 60%, még több is. azért voltál k o m m u n i k á c i ó s táborban, mert jól tudsz beszélni :-). Csatlakozom, kalappal Neked és vigyázz a munkahelyeden, mert iszonyatosan meleg van.

Köszönöm, én szépen lassan (22-én), túl leszek a szóbeliken, remélem nem sokat rontok vele az átlagomon :-P.

Ildi, én Téged féltelek nagyon. Igyál sokat és pihenj ebben a melegben. Embertelen sok tárgyad van de azért próbáld nem kimeríteni magadat, kérlek szépen! Különben is, mi tudjuk, hogy hivatalosan is zseni vagy!


Legyetek boldogok, egyetek sok epret, meg cseresznyét és hordjatok napellenzőt :-)!

Millió puszi:

Encsi

Ui.:

képzeljétek július 18-ára esik az unokatesóm esküvője :-(. De mindenképpen megyek utcazenére, ha fene fenét eszik is. Csakazért is, nagyon is, ha más nem repülővel. Majd megbeszélem Sünivel :-P.

s.thomas 2009.06.14. 16:47:00

Sziasztok!

Örömmel értesitelek titeket hogy 75%-os lett az angol vizsgám :D:D:D nagyn örültem neki de még jobban bele kell huznom hogy jövöre középfokum legyen amugy nyár van :) Igaz nekem dolgozni kell, de attol még érzem a nyár friss illatát, a napsütést, és a vakációt, de ez már csak nosztalgia :)várom a két hét mulvát tudjátok mi lesz akkor :)tábor is meg Erikával megyünk majd egy hétre az Anna hotelba Balatonfüredre, meg mindjárt itt lesz az utca zene :)
Szóval hivatalosan itt a nyár veletek mizu ha meg vagytok a vizsgákkal irjatok
Sziasztok!

ZooM 2009.06.14. 21:26:12

Sziasztok!

Tomi, gratuálok!!! Mondtam én, hogy mondtam! Nem okozott ez neked gondot! Szép volt!

Jaaaj... EL se hiszem, hogy már csak két hét és Balaton, tábor és sok-sok-sok hiányzó ember :-(. Furcsa lesz...

Annyira hiányoztok! Nekem a nyárról, a cseresznyéről, meg az őszibarackról egyből Ti juttok az eszembe, de komolyan... (Meg egy csomó minden másról is, de leginkább erről)

Vigyázzatok magatokra és kitartás! Mindjárt utcazene!

Puszi:

Encsi

ManóóóóZOO 2009.06.15. 13:13:00

Halihóóó!

Tomi, GRATULÁLOK!Büszkék vagyunk Rád mindannyian!Mi tudtuk, hogy sikerülni fog!:-)Szép volt!

Encsi, ugye, azért látunk Téged is Veszprémben az Utcazene Fesztiválon?

Mikor találkozunk ott?

Máté is jelezte, hogy valószínűleg ott lesz akkortájt.:-)Remélem,minél többen tudunk ott találkozni...legalább ott...legalább akkor....


pussszancs!

Vigyázzatok Magatokra!

ZooM 2009.06.26. 10:21:51

Sziasztok!

Ott leszek, ha a fene fenét eszik is. Elvileg délutánra kell menem, legfeljeb lemegyek hajnalban, vagy 17-én este, vagy reggel, vagy mit tudom én!

Ne reménykedjetek, nem bírok ki egy nyarat nélkületek! Nincs olyan, amit nem lehet megoldani! Addig is vigyázzunk magunkra! És már nincs sok hátra :-).

Puszi:

Encsi

ManóóóóZOO 2009.06.27. 21:34:52

Halihóóó!

Huhú, most már eltévedtem.Hányadikán tudunk akkor találkozni Veszprémben?

ManóóóóZOO 2009.07.03. 22:57:57

MINDENKINEK, különös tekintettel a ZOO-sokra egy haaaaatalmas NAGYÖLELÉST küldök a Göncöl-szatyromon, amit még az első táborom alkalmával találtam meg.:-)
Kívánom, hogy érezzétek jól Magatokat, bár rettenetesen hiányoztok, de bízom benne, hogy Veszprémben tudunk majd találkozni!!
Köszönöm, hogy délután gondoltatok rám, nagyon jó volt hallani a hangotokat!Bizony, furcsa itt lenni úgy, hogy tudom, hogy tábor van és Balcsi, meg éjszakázás, meg kávés ébresztés, meg hajnalig dumálás, meg csillagnézés, meg minden szép és jó pedig ott...
Érezzétek jól Magatokat!
Veszprémben találkozunk!;-)
Pussssssz és RádióZOOs NAGYÖLELÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS!!!!
Ildi

s.thomas01 2009.07.15. 18:47:09

Sziasztok!

Zoosokk :) szoval nem sokára tali veszprében szombaton reggel vaslószinüleg :) és utánna töltödés :)
Jók legyetek és irjatoksziasztok!

s.thomas01 2009.07.20. 19:16:53

Sziasztok!
:) nem szeretek magam után irni, biztos nncs idötök rá :) semmi baj :) Csak azért irok, mert 23án leszünk az én szerelmemmel 1 évesek :) és gondoltam, hogy itt is felköszöntöm :)vagyis minket felköszöntöm :)
Legyetek ti is boldogok, mint mi :)
Sziasztok!

ZooM 2009.07.22. 12:46:50

Sziasztok!

GRATULÁLOK! Fantasztikus, hogy már egy éve együtt vagytok4 Ez... Tiszta jó, hogy a táborban ismerkedtetek meg és ilyen régóta jártok!Szépek vagytok együtt :-).

Őö... Az úgy volt, hogy még mindig nem találom a memóriakártya olvasót, vagy a fényépezőgépem kábeleit, plusz szétszedtem a modememet és eltörtem egy kábelt. Szóval NE engedjétek, hogy bármilyen kütyütökhöz hozzányúljak. De mostár működik.

Nagyon hiányoztok! Remélem, nemsokáa újra látjuk egymást!

Puszi, és élvezzétek a maradék nyarat!

Encsi

ManóóóóZOO 2009.07.28. 21:19:24

Halihó!

Csatlakozom az előttem szólóhoz, én is szívből gratulálok Nektek!:-)
Amiket csináltam képeket Veszprémben, elküldtem minden érintettnek.Egy linket kaptok, ahonnan le tudjátok tölteni a képeket.
Nézegessétek sok szeretettel!

Sok puszi

Ildi

ZooM 2009.08.01. 16:20:38

Sziasztok!

Ha a haverom megszereli a netemet, hamarosan én is küldök képeket!

Most jöttem meg az edzőtáborból, a cserhátszentiváni tehénkék mindenkit puszilnak :-).

Tomi, nem jártál mostanában Erikával Gödöllőn? (1-én mintha láttalak volna Titeket a vonatablakból.) Igazából a haverom szólt, hogy az a srác pont úgy néz ki, mint aki a képernyővédőn szokott lenni (amióta feltettem a képedet a blogra valamiért mindig azt vetíti a gép) és a táskátok, meg Erika haja is stimmelt :-).

Vigyázzatok magatokra!

Puszi:

Encsi
Vigyázz maga

s.thomas 2009.08.02. 10:52:09

Sziasztok!

Nem jártunk Gödöllön mostanában. Pedig sok fele járunk, remélem jól telt a kirándulásod :)Igazábol dolgozom, meg bátyámat költöztetem, meg kertészkedem, meg veszprémben járok, néha meg kis idönkben elmegyünk moziba vagy koncertre, szóval olyan nagyobb kirándulást nem tervezünk mostanában.Majd mondjuk tüzijátékra elmegyünk ha ti is szeretnétek a budapesti tüzijátékot megnézni, akkor szóljatok. Megprobálom Orsit is elérni, és akkor vele is találkozhatnánk rég láttuk. Szóljatok kiér rá, és össze egyeztetjük.
Sziasztok!
Jók legyetek

ZooM 2009.08.02. 20:38:57

Hellóka!

Akkor úgy néz ki, van két hasonmásotok :-).
tomi, azért nagyon vigyázz magadra, ki ne merülj! Egy költözés nem vicces dolog...

Fú, jó lenne összefutni 20-án. Azért nem tudok biztosat, mert ez nálunk ilyen Nagy Családi Banzáj - időszak, olyan, mint a karácsony, csak karácsonyfa-talp helyett a bográccsal kell szívni. De ha idén máskor lesz, akkor mindenképpen rátok nézek :-).

Orsinak nemrég írtam, de nem válaszolt. Megpróbálom IWIW-en is.

Mindenkinek szép augusztust és mulassatok amennyit csak lehet!

Puszi:
Encsi

s.thomas01 2009.08.13. 18:30:20

Sziasztok!

Valahogy össze hozzuk majd a tüzijátékot nekem azt mondta az Orsi, hogy számithatunk rá Mi Erikával minden esetre ott leszünk majd :)
szoljatok ha tudtok valamit sziasztok!

ZooM 2009.08.13. 20:42:58

Szia Tomi!

Én is szívesen mennék Tűzijátékra. Melyik részen lesztek? Csak mert akkor úgy "időzítek".

Puszi:

Encsi

s.thomas01 2009.08.18. 18:37:43

Sziasztok!
Hát mi ki megyünk már a repülönapra is szóval 1órűtól kezdve kint leszünk és ste9kor kezdödik a tüzijáték, és megyünk a due talira is mert az lesz majd szerintem abudai rakpart árnyékos részén verünk tanyát nézegetjük a repülöket meg ilyesmi aztán a telefonszámom: 0620-561-6386
Szóval keres Encsi ha nem találsz minket, de ha a jó számodat tudom akkor hivlak majd Orsiék is jönnek a barátjával, szóval leszünk páran, és támogatom, hogy Erika is Zoos legyen mert nagyon szeretem :)
Legyetek jók, és remélem minnél hamarabb találkozom veletek.Sziasztok!

ZooM 2009.08.19. 13:21:45

Szióka!

Tök jó, Tomi, én is arrafelé fogok mászkálni, eleinte hagyományőrző módon családilag, de aztán, kb. fél héttől szabad vagyok. Szóval, majd kereslek, fizikailag, meg telefonon egyaránt.

Addig is, sok puszi:

Encsi

ZooM 2009.09.08. 06:34:13

Sziasztok!

Ildi, angyal vagy! Ejj, 220 év... Sebaj, majd az ükükükükunokáink is játszhatnak együtt :-).

Nagyon-nagyon hiányoztok! Mi a helyzet Veletek? Ildi, Neked megkezdődött már a fősuli? Minden rendben van a kollégiummal? Vannak értelmes emberek?
Még mindig éjfélkor van aerobik órád?

Tomi, hogy megy az angol? Sokat kell tanulnod? Nagyon sok erőt kívánok Neked ahhoz, hogy elviseld azokat a dolgokat, amik körül vesznek! Sokat gondolok Rátok! (És persze mindenkire...) Erikának is sok puszi, hiszen ő már hivatalosan is hozzánk tartozik!

Vigyázzatok magatokra, kerüljétek a malacinfluenzát, az undok alakokat és élvezzétek sz őszt amíg még szép az idő!

Millió puszi:
Encsi

ManóóóóZOO 2009.09.09. 08:43:53

Halihó!

Őszintén szólva képeket is szerettem volna a bejegyzéshez rakni, csak a világ minden kincséért nem engedte, pedig nem egyszer próbálkoztam...hüppp...
Suli nekem majd jövő héttől lesz, addig még kiélvezem a szünet utolsó pár napját...
Encsi!Túlélhetőnek véled az egyetemet?Bár úgy is simán fogod venni az akadályokat, Téged ismerve...
Egyébként az októberi médianapra várhatóan ki fog elmenni?
pusszancs
Ildi

ZooM 2009.09.09. 10:13:45

Szióka!

Egyenlőre még túlélhetőnek tűnik.. De majd úgyis jönnek az első zh-k...

Nagyon szeretnék médianapra menni, bár ha ól néztem, akkor az péntek, én meg tele vagyok órákkal. De majd lógok, vagy nem tudom, legalább egy kicsit biztos, hogy benézek!

Vigyázzatok magatokra4

Puszi:

Encsi

s.thomas01 2009.09.20. 11:30:46

Sziasztok!

Mizujs veletek? én majd 29 én kezdem el az angolt, ugyhogy van még egy hetem, hogy csak a munkámmal legyek el halmozva, és utánna jöhet majd az angol is mellé, meg motort is épitek össze, és még lehet idén 2szer megyek majd külföldre is a munkámnak köszönhetöen, szóval nem igazán fogok unatkozni. Amugy minden okés puszilunk mindenkit Erikával.
Sziasztok!

ZooM 2009.09.20. 20:44:12

Szió Tomi!

De jó hallani rólad4 Éppen a Galaxis utikalauzt nézem és pont eszembe jutottál róla :-).

Ígérd meg, hogy nagyon vigyázol magadra és pihentek is egy kicsit Erikával.

Ez a motor még az a régi, amiről meséltél, vagy egy újabb szerzemény? Lehet, hogy jövőre nem is a kadettel látunk a táborban? Mert látunk, ugye?

Puszi:

Encsi

s.thomas01 2009.09.28. 18:41:05

Sziasztok!
Enikö, és Ildi!
Szombat reggel, meg péntek este Erikával Veszprémben MR2 turnén voltunkés sétálgattunk közben Veszprémben, és Találkoztunk Flórával, és Briivel, tök spontánul :) ÉRdekes volt hogy igy véletlenül össze futottunk. Megigértettem velük, hogy irjanak a Blogba, de nem tették meg, lehet hogy valami technikai akadájuk van, vagy volt , vagy lesz.... Mind1 én meg tettem amit lehetett. A média napra, meg nem biztos hogy megyünk, mert nekem szabit kéne kikérni, meg tudjátok ti is, hogy nem szokott olyan nagy durranás lenni. remélem jól vagytok! Majd irjatok!
Mi Erikával köszöntünk titeket, és legyetek ti is olyan boldogok, mint mi Erikával, mikor együtt vagyunk :)
Sziasztok!

Flóry :) 2009.09.28. 20:03:03

Sziasztok!

Naaa, Tomi, ez most nem ért...:P:PLátod, írok!:D
És igen, Tomi jól leszedett minket a két lábunkról amiért nem írogatunk ide.Őszintén szólva az én szita agyamból mindig kimennek ezek a dolgok szóval sorry!Nagyon szeretlek Titeket és hiányoztok is.Puszi:)

ZooM 2009.09.29. 09:35:23

Hellóka!

De jó hallani rólatok!!!

Azt hittem, már rééééég elfelejtettétek a mi kis állatkertünket! Pedig hiányoztatok ám, emlegettünk sokat! Mi történt veletek mostanában? Hogy vagy, Flóry!

Én valószínűleg csak átrohanok a médianapra, aztán visszarohanok az ELTE-re, pont a fenti okok miatt, meg azért, mert olyan sokat lógtam az egyik órámról,hogy az már "veszélyes". Azért remélem, találkozni fogunk!

Vigyázzatok magatokra!

Millió puszi:

Encsi

Flóry :) 2009.09.29. 20:52:29

Sziasztok!

Hát engem itthon lassan gallyra vágnak...!Állandó a veszekedés, a baszogatás. Nem tudtok valami szállással ellátott munkahelyet valahol Veszprémtől über messze? Komoylan mondom elhúznék a fenébe, nem értem, ennyire nem lehetek genyó, meg szar ember, talán...!
Na mindegy, végülis alapjáraton pöpecül vagyok, mosolygok a világra, és várom, hogy visszamosolyogjon rám, ami néha-néha azért meg is történik. Sokat írogatok, főleg novellákat (persze cssak a fióknak...), az most eléggé leköt, meg persze a suli is.

Gyerekek, nagyon hiányoztok már és szeretve vagytok innen a messzi távolból is.

Millió puszi:D:D és mosoly

ManóóóóZOO 2009.10.02. 16:25:26

Drága Flóri!

Tudom, ez most nem vígasztal túlságosan, de tudom nagyjából, hogy mi zajlik körülötted, én is átéltem.Pontosan ugyanilyen gondolataim voltak; messzebb, minél messzebb otthonról, távol a sok veszekedéstől...
Ennek az időszaknak mostanra vége lett.A veszekedések megfogyatkoztak, az őszinte beszélgetések sűrűbbek lettek.És talán elfogadták már, hogy nem vagyok ,,annyira" gyerek.
A tinédzser kort szerintem a szülők is éppen elég nehezen viselik.Hidd el, vége lesz ennek is, és nyugodt lesz a légkör, és egyszer csak nem kell majd a világgá menetelre gondolni...
Addig is kitartás!!!
Szeretünk és még így a távolból is sokat gondolunk Rád, és sose felejtsd el: nem vagy egyedül!Mi Veled vagyunk!!
Kérlek, tarts ki és maradj Önmagad!
Puszi és Nagyölelééés!

ui.:Szerintem nem feltétlenül csak a fiókodnak kell írnod.Én például nagyon szívesen elolvasnám a novelláidat!Sőt, szerintem újságoknak, és online lapoknak is küldhetnél néhány írást...

ZooM 2009.10.03. 12:16:48

Kedves Flóry!

Csatlakozom Ildihez. Ha gondolod, akkor írj Nekünk is, ide a blogra! Itt egy kicsit látható és egy kicsit láthatatlan is egyszerre!

És Ildinek igaza van, túl kell esni az ilyen dolgokon. Nem kérdés, hogy a szülők igazságtalanok tudnak lenni. Képzeld, mikor 13 éves voltam, anyukám terhességi tesztet akart csináltatni velem, mert elmentem egy gyerekzsúrra ahol egyébként egy csomó szülő is volt... Azt hittem, hogy soha-soha nem fog tudni megbocsátani neki, hogy sose lesz normális életem. Gyűlöltem, hogy nem ért. Nagyon fájt. De ma már tudom, hogy ő is csak félt, mert nem tudott annyi időt velem tölteni, amennyit szeretett volna és úgy érezte, nem ismer.

Szóval ne higgy nekik, Te egy nagyon-nagyon értékes ember vagy. Csak biztosan voltak elképzeléseik arról, hogy milyen felnőttet nevelnek majd belőled és az, aki lettél nem találkozik ezzel a képpel. És hiába vagy szép, okos, szeretni való és kedves, ők most nem tudnak mit kezdeni azzal, hogy "másképp" sikerültél.

Ne engedd, hogy az ő félelmeik irányítsanak! Előbb-utóbb rájönnek, hogy büszkék lehetnek a lányukra. Kapaszkodj meg jó erősen azokban, akikben lehet és ne felejtsd, amit Ildi mondott: Mi mindig itt vagyunk Veled.

Ne add fel! Rengeteget dolgoztál, gyakornokoskodtál, tanultál, előbb utóbb mindennek lesz gyümölcse!

Nagyon-nagyon sokat gondolok rád! Kívánom, hogy bízni tudj magadban, hogy úgy tudd végigcsinálni ezeket az időket, hogy mind a hárman jól gyertek ki belőle! Vigyázz magadra!

Nagyölelelés és sok-sok virtuális puszi:

Encsi

Ui.:

Ha mégis messzire szeretnél kerülni Veszprémtől, akkor vagy egy szabad ágyam. Maci is jár hozzá! :-).

Flóry :) 2009.10.04. 13:42:41

Sziasztok Drágaságaim!

Hát most körülbelül itt szipogok a gép előtt mert annyira, de annyira jól esik, hogy ilyeneket írtok nekem...!
Persze, biztos jobb lesz majd egyszer, csak már két éve is mindenki ezzel bíztatott és azóta sem lett jobb sokkal semmi. Anno nyeltem, de most már kezdek rájönni, hogy az sem jó, mert akkor nem lehetek önmagam soha, de soha.Talán az a baj, hogy most már önállósodni akarok, és ezt totál nehezen viselik el.Sajnálom őket, mert igazából jó szülők, talán a legjobbak, csak éppenséggel nem jövünk ki úgy ahogy kéne, amit iszonyatosan sajnálok.
Igen gyerekek, tisztában vagyok vele, hogy senkinek sem könnyű, sőt, nálam kb. csak nehezebb sorsok vannak, és a seggemet kéne a földhöz vernem , amiért ilyen a családi hátterem. Nagyok az esélyeim arra, hogy sikeres felnőtt legyek, és tudom, hogy akkor majd anyuékkal összeborulva fogunk sírni azon, hogy milyenek voltunk anno, és megköszönöm nekik még a rossz dolgokat is, mert elvileg a hasznomra fognak válni, csak őszintén szólva már szeretnék ott tartani, annál az esténél, amikor végre belátjuk, hogy mit rontottunk el, és nem csak ordítozunk egymással!
Encsi, köszönöm szépen a felajánlott helyet és a macit is, iszonyúan édes vagy, de azt még jobban köszönöm, hogy elmondtad, hogy Veled mi történt. Ildi, nagyon nagyon aranyos vagy Te is, és köszönöm a bíztató sorokat. (Tudom, hogy sok benne a köszönöm, de erre nincs más szó:P:P)
Jó, hogy vagytok nekem, és jó, hogy van kiben kapaszkodnom, itt Veszprémben is:D!

MERCI!(L)
puszi:D:D

ZooM 2009.10.05. 20:33:53

Szióka!

Flóry, angyal vagy :-).

Az ember csak addig várja azt az estét, amíg meg nem történik... Nálunk tényleg egy éjszaka volt az egész és másnap az ajtót is nehezebb volt becsukni.

És igen, elvileg mindannyian a legjobbak vagyunk és mindenkinek a szülei a legjobbak, de ettől még nem muszáj mindennek szépnek és tökéletesnek lenni, szóval ez egyikőtöknek sem a hibája.

Csak azért szurkolok, hogy amennyire lehet, épp lélekkel éld túl ezt az egészet.. Pihenj sokat, olvass, törődj sok szép dologgal és ez biztosan segíteni fog. Engedd el magad, próbálj sokat lazítani! Sokat gondolok rád!

És veled mi a helyzet, Tomi? Megy az angol? Hová utazol legközelebb?

Vigyázzatok magatokra és legyetek jók! Nagyon hiányoztok ám!

Puszi:

Enikő

s.thomas01 2009.10.07. 18:53:34

Sziasztok!
Igen az angol megy én meg próbálok lépést tartani, kevés idöm van a sok mindenhez amit csinálok. Dolgozom, meg heti 2szer angol, meg motor épités, meg segiteni itthon, meg még ami jön. ÉS életem értelmével való kellemes idö eltöltése :)de ez nem is baj, csak munkám lehetne kicsit kvesebb idöt elfoglaló, de amugy nincs gond, amugy olaszország, lehet a jövöhéten, de még nem biztos hogy megyünk kb 2 napra, de még kiderül, meg utánna düsseldorf, vagy hannover ezek valószinüleg még az idén meg lesznek düsszeldorf biztos. az 5 nap lesz és a hannoverre is 5 napot mondanak.Jól is jön egy kis pénz igy karácsony elött meg amugy is, csak nem szeretek messze lenni Erikától, mert külföldön nem nagyon van idöm msn-ezni, meg telefonálni, szóval akkor csak csörrentjük egymást, mert azért nem vonnak le pénzt. Szóval enyit róllam, de még 2 és fél hónap kb és karácsony. Jó lenne DUE karácsonyozni majd egyet, ha tudtok én is igyekszem majd Erikával,hogy eltudjunk jutni :) Most mennem kell angolt olvasok :) legyetek jók, és Irjatok sokat, hogy mi van veletek.
sziasztok!

ManóóóóZOO 2009.10.28. 11:31:57

Üdv Néktek!

Hmmm, de szépen eltűntetek. Biztos mindenki ezerrel tanul/dolgozik.Azért egy kis körkérdés:

Tomi!Hogy vagy?Merre jársz?Voltál Olaszban?Milyen volt?Gondolom, sok tapasztalatot gyűjtöttél.Angol hogy megy?Remélem, azért marad időd némi pihenésre is. Alvásnélküli életet csak 10 napig bírhat ki az ember.:-)

Encsi?Kilátsz azért a ZH- és tanulásrengetegből?Remélem, vigyázol Magadra és néha Te is szusszansz egyet!!

Flóri, Brigusz, Máté, Dani?... Tudtok Róluk valamit?Merre járnak?Mit csinálnak?Egyben vannak?Nem betegek?Ugye, megmaradtak annak a csodás kis emberkéknek, akiknek megismertük Őket?

Igyatok sok-sok forró teát, vagy kakaót, egyetek sok gyümölcsöt, és ha fúj a csúnya szél, sál nélkül ki ne merészkedjetek a hidegbe!

Pusszancs

Manóóóó

s.thomas01 2009.11.01. 09:13:05

Sziasztok!

Hát hol is kezdjem? Igen voltam Olaszországban jó volt meg vizsgáltuk kivülröl belülről azt a masinát, és igazán jó lenne, ha sikerülne nekünk össze rakni azt a gépet kb 5 nap alatt, mert az tényleg jó lenne a cégnek is. Ugyan is tele vagyunk megrendelésekkel.. Amugy holnap megyünk a fönökömmel Hannoverbe és kezdünk neki a munkához. Majd pénteken este 11kor érkezik meg a gépünk remélem, hogy addigra már müködnifo a gép. Amugy megvagyunk Erikával most töltöttünk 1 hetet együtt, vagyis én dolgozgattam, ö meg itt várt rám itthon. Nagyon szeretjü egymást. Amugy Flóra is jól van találkoztunk multkor vele. De majd elmeséli hogy mi van vele. Itthon, meg mint mindig áll a bál, jah mi fogjuk rendezni a herceghalmi általános iskolában a bulit :) péntek 13-án szóval nem lesz semmi :)ugyhogy velem zajlik az élet. DE ti is irjatok sokat, és legyetek jók.
Sziasztok!

ZooM 2009.11.01. 18:42:44

Szervusztok!

Tomi, nem semmi vagy! Azért légyszíved pihenj is néha!
Nagyon örülök, hogy minden rendben van veletek!Sokat gondolok rátok!

Ildi, hogy vagy? Hogy állsz a rettenetes-borzalmas-szörnyű beadandó esettanulmányoddal?

Pihenjetek sokat és egyetek finom sültalmát :-)!

Puszi:

Encsi

s.thomas01 2009.11.12. 17:28:19

Sziasztok! ne haragudjatok, de most az életem eléggé elfoglaltá, és kevés szabadidövel rendelkezövé tesz már tul vagyok olaszországon, hannoveren és még jön két düsszeldörfi ut most vasárnaptól keddig, aztán meg szombat és vasárnap jövök haza. Hát persze van jó oldala is de inkább lennék szerelmemmel, meg találkoznék veletek, mint hogy a kinti levegöt szívjam. Eszméletlen megint itt van mindjárt egy ujabb karácsony... Nem semmi tessék rendesen felöltözni. amugy szép lett az oldal uj kinézete :)szóval velem most enyi van és megyek angolra, mert még azt is tanulom. Szóval csak fel a fejjel. és mindent bele, amugy 2 hónapja 92 kiló voltam most meg 84 és fél vagyok és ez tervezett dolog volt :) szóval még max 4 kilót leadok, és utánna igyekszem ott maradni.
LEgyetek jók, és irjatok az oldalra.
Sziasztok!

ZooM 2009.11.13. 09:07:45

Szióka!

Ez igen, Tomi, ez aztán az élet! Nem semmi! És ne búsulj a külföld miatt, mi gondolunk rád akkor is, ha messze vagy, a külföldiek meg talán nem, amikor itthon vagy :-).
Hűha, legközelebb, ha találkozunk, már meg se foglak ismerni? :-) Mentségemre szóljon, engem meg az egyetem fogyaszt, nem mintha ha bánnám... Azért ígérd meg, hogy nagyon vigyázol magadra és eszel sok-sok zöldséget, meg gyümölcsöt...

Hááát... Én most írogatom a cikkeimet, meg az egyetemi dolgaimat meg igyekszem túl lenni az itthoni "jóságokon", amolyan, ami nem pusztít el az megerősít alapon. Ha minden jól megy, vizsgaidőszak végén megszökünk a barátnőmmel Bécsbe pár napra és németezünk egy kicsit...

Hát, ennyi mostanában. Nagyon vigyázzatok magatokra és sikerüljön Nektek minden, amibe csak belekezdtek!

Puszi:

Encsi

s.thomas01 2009.11.24. 17:11:10

Sziasztok!
rég irtam sajnos már itthon vagyok, és valószinüleg maradok is ebben az évben, ha minden jól megy nem kell mennem külföldre.Erikával jól meg vagyunk, megyünk hétvégén szinházba veszprémben.
Enikő!!! Lenne egy kérésem ma probáltalak fel hivni de nem sikerült.
Arról lenne szó, hogy mondtad régebben hogy apukád azt hiszem a hungexpoban dolgozik és ha volna valami, akkor szoljunk neked. LEsz 18án decemberben egy David guetta koncert, ahova erikával elszeretnénk menni, és az lenne a kérdés hogy tudsz-e segiteni benne? Persze örülnénk, ha veled mehetnénk, szóval ha te is ráérsz, akkor olyan jó lenne veled menni.
Remélem lesz egy szabad estéd, hogy el gyere velünk ez a due karácsony hétvégéje, és péntekre esik ez a nap várom válaszodat, és még probállak hívni.
Legyetek jók, és irjatok sokat ide a blogba sziasztok!

ZooM 2009.11.24. 18:45:01

Szióka!

Ezek szerint véget ért egy időre a világcsavargás? Érezzétek jól magatokat együtt, megérdemlitek!

Próbálok intézni valamit koncert ügyben, ha nem nagyon szigorúan helyjegyes, akkor talán sikerül, de nem ígérek semmit. Amióta válság van, nagyon ellenőriznek. Eddig elég volt, ha leadták a nevemet a portán és kaptam belépőt úgy is, hogy még meg se volt nyitva a kiállítás, most meg csak úgy lehet bemenni, ha kapok pass-t és akkor is csak bizonyos időben...

Reménykedjünk, hogy akarnak sokan elmenni a koncertre és megdobják apuékat néhány ingyenjeggyel...

A Due karácsonyról idén próbálok nem lemondani. Már nagyon-nagyon hiányoztok! Mindenki!

Millió puszi:

Encsi

s.thomas 2009.11.28. 16:12:05

Sziasztok!
Dj S.Thomas jelentkezem a ti magán dj technikusoktok aki szivbe markoló cikkeket tud irni és igazi csapat játéko,de enyi fényezés elég egy egész évre magamtól :)Hát ugy néz ki idén már ebben a kb4hétben nem kell már repülövel külföldre mennem :) Lesz egy utunk Bécsbe, de az erikával :) 5én megyünk és aznap este jövünk is vissza vonattal megyünk és györben szállunk fel majd a bécsi vonatra MEg nézzük a karácsonyi vásárt meg a maria hilfestrasset meg ilyeneket.
Szóval igy fog tellni a mikulás elötti napunk amugy minden rendben dolgozgatok meg angolt tanulgatok. kb enyi az egész miröl most betudok számolni. Irjatok ti is majd hogy mizujs van veletek, és legyen szép adventetek ebben az évben már csak 1 hónapunk van aztán jön a 2010 furcsa lesz megint hozzá szokni hogy 2010et kell irni.Legyetek jók és irjatok mivan veletek sziasztok!

ZooM 2009.11.28. 20:35:11

Szióka!

Tomi, azt még igazán odaírhattad volna, hogy igazi jóbarát, valódi lovag és mindig lehet vele beszélgetni :-).

Nagyon-nagyon hiányoztok! Még jó, hogy lesz DUE Karácsony, különben nem is találkoznánk :-). Úgy van, félretettem mindent, ott leszek és kész...

Hááát... Jönnek a vizsgáim, úgyhogy tanulok és beadandó dolgozatot írok ezerrel, meg próbálok túlélni, ahogy így kinézünk családilag-barátilag nem lesz egy sétagalopp a 2010-es év(tized:-P), de sebaj. Amíg vannak emberek, akikkel lehet együtt blogot írni, addig semmi sincs veszve.

Tomi, utazzatok jól és ha véletlenül szembe jönne veletek egy röntgengép csak tessék nagyvonalúan legyinteni :-).

Érezzétek nagyon-nagyon jól magatokat és igyatok puncsot a Kristkindlmarkt-on! Az nagyon finom ám!

Legyen mindenki boldog, elégedett és vidám!

Puszi:

Encsi

s.thomas 2009.12.13. 18:46:09

Sziasztok!

Mizujs veletek? Én jól vagyok csak most megy ez a karácsony elötti mizéria ajándék, meg vacsorák, meg minden ami ilyenkor bele fér még fogorvoshoz is megyek majd jövöhéten szerdán, nincs nagy baj csak évente 1szer nemárt igaz én kihagytam most kb 3 évet, de szerencsére nincsen baj velük. Erika is meg én is puszilunk titeket sokat eszünkbe vagytok igy karácsony tályán hiányoztok, és várjuk az utcazenét hogy együtt lehessünk :) Nekem az angol tanulás megy persze ahogy csak tudom be illesztem az idömbe, és most enikövel találkozunk :) pénteken a DUE karácsonyi partin.
Amugy meg aznap este megyünk David Guetta koncertre :) várjuk azt is. szóval ez a nagy b... helyzet van :) remélem ti is jól vagytok, mondjuk elfelejtetek irni amit hát mert jön a karácsony elnézek :) de tessék irniirniirni. Most bucsuzunk Legyetek jók!
Sziasztok!

Tencsi 2009.12.13. 20:34:59

Szia Tomi, szia Mindenki!

Örülök, hogy minden rendben és remélem a fogorvos sem mond majd mást :-). Bátor vagy, én gimi elsőben voltam utoljára, brr...

Nagyon várom már, hogy lássalak titeket, én is minden nap gondolok rátok.

Nálunk is megy az őrület, két vizsga között néha elmegyek ajándékot venni, vagy karácsonyi vacsorázni, de sebaj, ez egy jó alkalom, hogy az ember lássa a barátai. És persze TITEKET!!!

Nagyon vigyázzatok magatokra! Igyatok sok meleg teát és élvezzétek a hóesést! Nálunk már szállingózik!

Minden jót!

Puszi:

Encsi

ManóóóóZOO 2009.12.14. 16:08:53

HaliHÓÓÓÓ!

Esik a hóóóó!Itt, Szombathelyen is!A háztetőket kezdi betemetni a szép fehér hótakaró.
Bocsánat, hogy picit eltűntem, csak...tudjátok úgy is.
De persze ez nem azt jelenti, hogy nem gondolok Rátok, sőt!Sokat-sokat morfondírozom azon, milyen jó lenne egy forrócsokis délutánra összeülni Veletek.És jóóól megbeszélni az élet nagy dolgait.De jobb híján így csak marad a Bevásárlókocsi, ami szorgalmasan postázza a Nagyöleléseket.Ugye, megkapjátok őket?!
A karácsonyi hercehurcához, a vizsgákhoz, meg a melós véghajrához mindenkinek kitartást kívánok, és csatlakozom Encsihez: igyatok sok-sok forró löttyöt, mert ilyen brrrr időben az ember szempillája is lefagy.

Vigyázzatok Magatokra!

pusssszancs

Ildi

Flóry :) 2009.12.18. 21:26:04

Ohhh, Drágaságok, sziasztok!

Igen, igen, itt nálunk is szép fehér a Karácsony előtti időszak.Igaz, ami igaz, egy kicsit hideg van, de azért el lehet visleni egy jó meleg kabátban, meg persze kesztyűvel, sállal, és néha sapkával!Amúgy Nektek is tessék ilyeneket hordani, mert különben kikaptok!:)
Vigyázzatok ám magatokra, meg persze életetek párjára is, én is így teszek, bár inkább Ő vigyáz rám...:)Szóval gyerekek bejelenthetem, hogy már lassan három hónapja úszok a narancssárga ködben(azért nem rózsaszín, mert az olyan szokványos...). A szerencsést, vagy inkább szerencsétlent:P:P Petinek hívják.Remélem még sokáig írhatok Róla, és szeretném, ha a nyári utcazenén megismerhetnétek Ti is. Bár a Rádiozoo álompárja Erika és Tomi már ismeri:)!
Én már kivagyok ettől a karácsonyi ajándék mizériától, de ma elvileg letudtam az egészet...!Nagyon sokkkkkkk ölelést küldök mindenkinek a fa alá, és a családotoknak is!Sajnos mást nem tudok küldeni, de a szeretet telepatikus úton terjed, szóval nincs semmi gond.
Szeretve vagytok, és sokat gondolok Rátok!

Millió öleléssel egybekötött puszi:
A Ti flótok

ManóóóóZOO 2009.12.24. 19:32:49

Csillognak az ünnepi fények,
lelassul a rohanó élet.
Készül a sok finom étek,
melegszik a családi fészek.
Kívánok nektek, Szép Karácsonyt,
s Boldog Új Évet!

s.thomas 2010.01.02. 19:01:53

Sziasztok!
Jelentem élek jól vagyok, és egyenlöre egy porcikám sem várja a 2010es évvel kapcsolatos hercig hurcákat, mint munka meg tanulás orrba és szájba, de hát ilyenek ezek az uj évek szilveszterkor elég keveset aludtam, de igy volt jó tulajdon képpen :) Most még holnap élvezem Erikával a gondtalan életet, de eljön a hétfö ami a legnagyobb szemétség mert ebben az évben ez elsö hétfö és még nagyon sok lesz ebben az évben de az is igaz hogy jövöre már Erikával elmondhatjuk hogy nem kel majd a hétköznapokat különtölteni, mert miután eljön a nyár és hozzánk költözik könyebbek lesznek a dolgok neki is meg nekem is és onnantól felhötlen boldogság :) mondjuk ne vegyétek ugy hogy panaszkodtam, nagyon szeretem és ö is engem, csak anyi hogy onnantól könyebb lesz picit :) uj évi fogadalmam nincs mert igy nem is szegek meg egyet sem :) és nem is cslódok magamban.
ünnep elött 84 kilo voltam szóval igyekszem vissza fogyni, meg az angolba kell nagyon bele huznom. Jah meg lesz munka is meg lesz majd buli is februárban. szóval igyekszem ide is irni meg veletek is találkozni :)ha lehet minnél többet :) de meglátjuk majd legyetek jók és B.Ú.É.K! nektek! sziasztok!

ManóóóóZOO 2010.01.03. 18:36:30

Hééélóóó!

Mi ez a nagy év eleji pesszimizmus?Ne tessék ilyen negatívan 2010-hez hozzáállni!Hiszen írtad Drága Esztomász, hogy mennyi szép és jó dolog is vár Rád idén!Csak ezekre szabad koncentrálni, semmi másra!Van egy csodás Barátnőd, van Családod, és itt vagyunk Neked Mi is.Kell ennél több?:-)
Fel a fejjel!

pussszancs

s.thomas01 2010.01.19. 17:32:55

Sziasztok!

Hát ugy látom idén alább hagyott az irói kedvetek.
Legalább is ezen az oldalon.
Biztos sok dolgotok van.Mondjuk nem panaszkodhatok én sem február 12-én sportcsarnokban fogunk hangositani egy farsangi bált, meg a zenét is mi adjuk én és a kis öcsém :)
Márciusban meg megyek Bécsbe az most csak 3 nap lesz.
Szóval most ez a nagy helyzet, mellette meg dolgozom, és tanulok amenyit csak tudok, és nagyon szeretem az én kincsemet, és mindenemet Angiet:D

ZooM 2010.01.19. 20:00:16

Szervusz Drága Tomi!

Nem az írói vénánk hagyott alább, csak én most éppen nem tudok ilyen fantasztikusan nagyszerű hírről beszámolni...

Egy egész sportcsarnokban hangosítasz? Ahhoz nagyon komoly cucc kell, nem? Ott visszhangok vannak, meg ilyenek... Nem?

Olyan ügyesek vagytok, hogy ilyeneket meg tudtok csinálni! Nagyon büszke vagyok rátok!

Milyen közönség lesz? Kiknek adtok zenét?

Bécsbe megint munka miatt mész, vagy kivételesen pihensz egy kicsit? Azért ígérd meg, hogy vigyázol magadra és nem hajtasz túlságosan...

Vigyázzatok nagyon-nagyon magatokra mindannyian!
Nagyon hiányoztok ám!

Puszi:

Encsi

s.thomas 2010.01.19. 21:41:47

Sziasztok!

Immár 1.5 éve vagyunk együtt a Tomival boldogan és szerelmesen. És ismét esik a hó.
Voltunk a BKF nyíltnapján, mivel oda szeretnék járni fősulira és nagyon tetszett mindkettőnknek. Ismét van online iskolaújság a sulimban, és elkezdtem oda is írni. Lehet, h főszerkesző is leszek.
Remélem mind jól vagytok és minden rendben. Hiányoztok puszilok mindenkit.

s.thomas01 2010.02.24. 07:56:51

Sziasztok!

Boldog szülinapot neked kicsi Ildi igy utólag is!
Hát ugy néz ki végre lassan jön a tavasz igazából meg is fáztam igy a végére, de már lassan kezdek ki lábalni belöle.
Jelentem a tornacsrnok buli jól sikerült táncoltak és jól érezték magukat.
Most kezdek neki a munkának generátorokat rrakosgatni össze, és jövöhét szerdán megyünk bécsbe.
Szóval minden okés.Erikával jól meg vagyunk minden rendben már 1 év 7hónapja vagyunk együtt mindjárt itt a 2 év jók legyetek sziASZTOK!

ZooM 2010.03.21. 12:03:41

Sziasztok!

bizony, el sem tudjátok képzelni, mennyire hiányoztok! Nincs olyan nap, hogy ne jutnátok eszembe és ne gondolnék arra, hogy vajon mi lehet a jó öreg rádiozoo-s bandával. Ehh, mindjárt nyugdíjasok leszünk, emberek!

Velem általában minden rendben van. Gyakornokoskodom, egyetemeskedem és ha minden jól meg, akkor áprilisban kimegyek pár napra Bukarestbe, hogy Eu-s országok emberkéivel beszélgessek a rendszerváltásról...

Jó lenne már látni titeket... Jó lenne azt mondani, mint régen, hogy ááá, majd nyáron a táborban... Jó lenne egy kicsit megint gyereknek lenni és virágokat szedni a fene nagy tavaszban... Vagy csak romantikus vagyok?

Vigyázzatok magatokra, mosolyogjatok sokat és Tomi, Erika, még legalább ezer évet Nektek!

Puszi:

Encsi

ManóóóóZOO 2010.03.21. 22:20:44

Haalihóóó!

Nicsak, nagykövetnek csaptál fel?Nem semmi!Gratula!És milyen nyelven fogsz cseverészni a rendszerváltásról?Angol?Hogy küldtek Téged oda?Micsoda híres lesz a Mi Encsink!:-) Rettentő büszkék vagyunk ám Rád!Enélkül is...mi mindig tudtuk, hogy milyen okos, ügyes és rátermett vagy!Csak ügyesen!De azért vigyázz ám Magadra,jó?!

Hüpp, a tábor... igen... rég volt, mikor úgy nagyon egyben volt a csapat.De nekem olyan minden, mintha tegnap lett volna... amikor kollektíve ellógtuk az uncsi előadásokat és az emeleten gubbasztva UNO-ztunk, ötleteltünk, beszélgettünk, merengtünk... csak úgy... az élet nagy dolgairól. Hihetetlenül hiányzik ez most a mindennapokból.
Amit most érzek, az csak egy hatalmas forgatag, majdhogynem mókuskerék.Nem igazán van idő megállni és csak úgy megölelni a szembejövő mosolygós emberkét... mert talán nincs is ilyen.Csak jó messze.Szétszórva.Grr..Azért ma felnéztem a szép tiszta égre, láttam a csillagokat... hiába... ez már így marad; mindig TI juttok eszembe a sok apró fényes pontról...
Mondjátok, mikor ülünk újra a csillagok alatt és beszélgetünk nagyokat?
Hiányoztok.
Bonne nuit!;-)

s.thomas01 2010.03.25. 17:23:18

Sziasztok hölgyek!
Igazatok van tényleg jó volt és emlékezetes.
2010-et irunk és valamenyire fel nöttünk. Szóval ugyan az nem jön vissza soha, mert ma már nem ugy élnénk meg a dolgokat mint akkor.Mások lettek az elvárások,a stilusok, meg mi is.Szóval szerintem nem a táborokat sirjuk vissza, és ne is sirjunk hanem inkább tervezzünk elöre. Mert most már mi alakitjuk ugy az idönket, hogy bele férjen egy vagy 2 vagy több össze futás. Ez nem lebaszás, vagy rosszallás a részemröl. Csak egy ötlet, hogy most már össze tudunk beszélni idöpontot ha akarunk. Mondjuk az utca zene az tuti, hogy lesz, ha gondoljátok jöhetnétek egy éjszakát ott aludni, és probálunk jó kis szállást keresni. és akkor nem az lenne, hogy szaladni kell, meg csak pár óra. De ezek csak ötletek. Majd irjátok össze mit szoltok hozzá?
Amugy minden rendben velem Eddig le dolgoztam ma 9 órát, és most megyek 2 óra angolra.Holnap meg jön Erika :D és én fözök neki majd vacsit :) Mondjuk igyekszem finomat csinálni, de nem mindig sikerül teljesen amit elképzeltem.
Legyetek jók és irjatok! Sziasztok!

ZooM 2010.03.26. 22:17:41

Sziasztok!

Tomi, Neked mindig milyen igazad van!

Apropó, ki jön a Sajtófesztiválra? Tudom, hogy péntek, és akkor mindenki dolgozik, otthon, vagy suliban van, de tarthatnánk alternatív sajtófesztivált aznap este, meg szombaton.

Ti sok jó ember vagytok, úgyhogy akár nálam is elférnénk :-), nap közben meg csinálnánk, amihez kedvünk van.

Nagyon-nagyon vigyázzatok magatokra és élvezzétek a tavaszt! Sok örömet mindenkinek!

Encsi

Angie=) 2010.03.30. 13:57:57

Sziasztok:D

Már jó régen jelentkeztem, de a Tomi úgyis megírja a velünk történteket:P

És most is jó ötlete volt. Nagyon szeretünk benneteket:)

Mivel most húsvét lesz sok nyulat kívánok mindenkinek csokit, meg élőt meg minden félét piros tojással meg százassal a kezében. Bár mivel mi nagyrészt lányok vagyunk ezért csak büdi kölni és egy nagy adag szódás szifon zuhany a jutalmunk, mondhatni, h el ne hervadjunk. Mondjuk sztem ezek nélkül sem lenne semmi bajunk:P.

A Tomiéknál ez nagyon szokás, bár én tavaj megúsztam, de most nagyon félek XD.

Szóval mindenből sokat, amit ilyenkor szoktak kívánni:)!

Pucca nyuszikák:)

s.thomas01 2010.03.30. 17:30:18

Sziasztok! Hát Igen :D tessék vigyíázni :P
Eljött kb a jó idö, és rollerel szántom az utjaimat :) itt Budapestenkis mozgás mindennap még nem tudom hogy hogyan leszünk a sajtofeszten, mert az péntek mondjuk én 2kor végzek 1 óra mire kijutok, csak Erikának angolja van jó lenne találkozni, de nem csak az ajándékok miatt :P ugyan is 14-én van a szülinapom. Bizony örülnék nektek, Erika biztos hogy itt lesz majd nrki örülök a legjobban :D De még teljesebb lenne, ha ti veletek is össze futnék :) Enikövel is össze futok mivel akkor sajtofeszten lesz valamit biztos össze dumálunk.Szóval ha van kedvetek, akkor este csinálhatnánk valami kis buli félét, beszélgetösen, de akár Herceghalomra is kiugorhatnánk talán grillezni, vagy valami hely az van álltalában :P Szóval beszéljük meg :)Szeretlek Angie! :)
Sziasztok!

ManóóóóZOO 2010.04.01. 15:10:11

Halihóóóó!

Boldog Bolondok-napját Nektek!:-) Ez a Mi napunk!:-)

Hogy vagytok?

Egyre jobban tetszik ez a sajtófesztes összefutás... Én szerintem megpróbálok ott lenni...

pusszancs

Ja, és sok/kevés locsolót!(mindenki válassza ki magának, melyik a jobb....)

Ildi

ManóóóóZOO 2010.04.30. 22:04:56

Encsiiiiiii!Mesélj nekünk!Milyen volt Bukarest?És milyen emberkékkel találkoztál ott?Hogy érezted Magad?A repcsin rendben volt minden?Ha vannak képeid, raknál fel ide nekünk?
Kösziii és jó pihenést!:-)
pussszancs Mindenkinek!

s.thomas01 2010.05.10. 10:32:52

Sziasztok! :D

Hát nem tudom ki hogy van vele de én várom a pénteket :)
Végre egy találkozó és tök tuti lesz :D
Szerintem:)

s.thomas01 2010.06.12. 09:05:35

Sziasztok!

Van pár hirem :) elöször is 2 buli egyik balatonalmádiban egy házibulit fogok véghez vinni a másik pedig veszprémben egy szülinapi parti lesz retro stilusu. a 3ik jó hir hogy Herceghalmon rádió indul és már jelentkeztem is rá és vissza irtak hogy számitanak rám :) Szóval tuti :)amugy dolgozom angolozom is és Erikával jól meg vagyunk nincs semmi különösebb dolog most szerencsére ami van az pedig jó :)Most megyünk csopakra a strandra. jjövöhét szombaton lesz almádiban a buli.Szóval mostanában nem fogok unatkozni :) Legyetek jók és irjatok hgy veletek mi a helyzet.
Sziasztok!

s.thomas01 2010.07.27. 05:52:28

Sziasztok! Még 1 hónap és vége a nyárnak eltellik ez is.... Hogy vagyítok? mimindent csináltok Enikö hogy telt a tábor? Jó lett volna ott lenni. Voltunk veszprémben utca zenén :) meg megyüünk párizsba egy 2hét mulva. Herceghalomban Rádió fog indulni valószinüleg tavasszal, és lehetséges hogy nekem is sikerül majd bejutnom nincs tul sok jelentkezö itt Herceghalmon.
Közben meg dolgozom mint a güzü sok munkánk van legaqlább van :) Most voltunk 2 évesek Erikával minden rendben van és szeretjük egymást. Jó lenne ha irnátok ti is ide az oldalra ha lesz egy kis idötök sziasztok!

ManóóóóZOO 2010.07.28. 12:31:35

Halihóóó!
Bizony, bizony. Tessék csak mesélni, hogy ki mi jóval töltötte az elmúlt heteit/hónapjait!
Tomi, örülök, hogy írsz Magadról/Magatokról!Jó olvasni, hogy minden rendben Veletek, és jól alakulnak a dolgaid.Hmmm.. Párizs, biztos fantasztikusan fogjátok Magatokat érezni!Majd messséljetek, meg fényképezzetek sokat!:-)
Rólam csak annyit, hogy holnap kezdek el dolgozgatni, nyári meló, kitart sulikezdésig.Jelenleg Szombathelyen vagyok, kiraboltam a fél könyvtárat szakdogaelőkészületek miatt...
Legyetek jók és vigyázzatok Magatokra meg Egymásra!

puszi

Ildi

ZooM 2010.09.02. 07:44:08

Szió!

No, Tomi sikerült bejutni a rádióhoz? Szurkoltam ám Neked!

Húúú... Képzeljétek, mikor felmentem a táborban a régi szobánk emeletére majdnem sírtam, annyira hiányoztatok! Olyan furcsa volt, hogy nem vagytok ott... Annyira jó lenne már látni titeket!

Mondanám, hogy okt. 23-a, de akkor olyan veszélyes utazni?
Tomi, Te mész még külföldre? Jaj, nagyon össze kellene hozni az újabb Nagy Találkozoo-t!

Vigyázzatok magatokra és pihenjetek is néha a sok munka mellett, bizony!!!

Millió puszi:

Encsi
süti beállítások módosítása