Gondolok Rátok...

2009.01.19. 20:41

 

 

Látjátok?Mindenhol ott vagytok!:-)

Ezt a képet egy szombathelyi utcácskában készítettem.:-)

Gondoltam, megosztom Veletek. Ti láttatok hasonlót?

A bejegyzés trackback címe:

https://radiozoo.blog.hu/api/trackback/id/tr71889543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ManóóóóZOO 2009.01.21. 22:53:42

Ugye?:-)
Nekem is egyből megtetszett...egyből eszembe jutottatok.Muszáj volt lefényképeznem.:-)
Ez volt az első dolog, ami megtetszett Savariaban:-)

ZooM 2009.01.23. 11:35:01

És remélem még nagyon sok minden tetszik neked ott! Mert tök messze vagy és nagyon hiányzol, de azért érezd magad nagyon jól!

ManóóóóZOO 2009.01.23. 15:27:53

Hát...végülis van ott egy tavacska dagi kacsákkal, amik elég mókásak lehetnek majd tavasszal, mikor kiolvadnak...egyébként szépen lassan biztosan egyre több dolog lesz, ami tetszik majd ott.
Kiraktalak ám Titeket a falamra!Legalábbis cikkeket, amiket Ti írtatok és megtaláltam a Tallózóban...többnyire táboros cikkek.:-)Szóval ott vagytok az ágyam felett.Gyűjtögetek most mindent, főleg majd képeket...mert cikkekből egyelőre jóval több van a falamon...Nem hiába komm. szak.:-)
Drága Encsi!Te is nagyon hiányzol ám nekem,és remélem, hogy szerencsésen és vidáman alakulnak a dolgaid!Apropó...Kisherczeget mikor láttad a TV-ben?:-)

pusszancs
süti beállítások módosítása